3 תשובות
הטיפ היחיד שיעזור הוא להיות רגוע ולשים לב מה קורה בכביש
להיות רגועה, לאכול ולשתות לפני, לנסות להתרכז רק בכביש ובכל מה שצריך ולהיות זהירה בהצלחה!
קודם כל שיהיה בהצלחה
האמת שאין לי כ"כ הרבה טיפים חוץ מלזכור כל מילה ומילה שהמורה אמר לך אי פעם
האמת שאני חושב שהדבר היחידי שעזר לי לעבור את הטסט היה בטסטר
אני די בטוח שנהגתי בשתי הטסטים שלי אותו דבר ( גם היה בינהם הפרש של 10 ימים ושיעור אחד בלבד )
פשוט בפעם הראשונה נכנס ביקש פרטים עשה כמה דברים במחשב ואמר " סע בבקשה"
הטסטר השני נכנס נתן כמה בדיחות הוריד לי את כל הלחץ שהיה לי שאל אותי האם אני מוכן נתן לי כוס מים קרים ואמר לי " שיהיה בהצלחה" ( וכל זה קרה בשתי דקות )
אין ספק שרמת הלחץ בטסט הזה הייתה 0
מאוד מקווה שגם לך יהיה אסור כזה בטסט שלך וגם אם לא קחי נשימה עמוקה ופשוט תעשי את מה שלמדת ..
אנונימי