3 תשובות
לא לכתוב לאקס, והתשובה היא ככה
וואלה אם אכפת לך ממנו ואם הוא היה באמת טוב אלייך אז תחשבי על ותכתבי
אבל למה לא? כי נפרדתם.
כי הוא בן זונה ושנינו יודעות שהוא ריסק לך תלב