20 תשובות
שואל השאלה:
ומה אם אני רוצה לנצל את זה בכלל
ומה אם אני רוצה לנצל את זה בכלל
אנונימית
אז את בבעיה של תלות
שואל השאלה:
למה בדיוק זאת בעיה של תלות מה
למה בדיוק זאת בעיה של תלות מה
אנונימית
את באמת צריכה שאני אסביר לך?
שואל השאלה:
כן ברצינות בבקשה
כן ברצינות בבקשה
אנונימית
כי את תלותית בו ולא מסוגלת להתקדם הלאה. ואם תמשיכי להיות תלותית בו לא תצליחי להתקדם הלאה.
אם את באמת רוצה להתקדם את צריכה לעזוב אותו
אם את באמת רוצה להתקדם את צריכה לעזוב אותו
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לעזוב אותו כשכל מה שאני רוצה זה אותו
אני לא מצליחה לעזוב אותו כשכל מה שאני רוצה זה אותו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליחה לדמיין את עצמי עם אף אחד אחר
אני לא מצליחה לדמיין את עצמי עם אף אחד אחר
אנונימית
אז תפסיקי להתעסק בו ותתחילי להתעסק בעצמך, עם הזמן את תתרפאי ובעתיד תכירי מישהו חדש
שואל השאלה:
תודה רבה לך
תודה רבה לך
אנונימית
באהבה, תשמרי על עצמך
כי הוא אקס
למה כן לול
שואל השאלה:
איזה מתוק
איזה מתוק
אנונימית
כי אז הוא ינצל את זה
בדיוק^
יש סיבה לכך שאתם אקסים.
יש סיבה לכך שאתם אקסים.
אקס זה אקס משאירים מאחור
לא חוזרים על אותה טעות פעמיים
כי אל תעשי את זה לעצמך..הוא לא שווה את זה
הסיבה שאתה מתגעגע זה שאתה זוכר עכשיו רק את הרגעים הטובים ביותר, יש סיבה למה נפרדתם, וידעת את זה אז אבל עכשיו זה מטושטש יותר.
באותו הנושא: