3 תשובות
אם הייתי במקומך הייתי שולחת אבל אני מאמינה שלא צריך לשלוח
חלטה אם לכתוב לאקס שלך או לא היא משהו שחשוב להחליט עליו בעצמך ולא ניתן לקבל תשובה ברורה ומסודרת לשאלה כזו. אני ממליץ לך לשקול את האפשרויות השונות ולחשוב על הכרחיות והתועלות של כל אפשרות לפני שאת מקבלת החלטה סופית.
בכל מקרה, כדאי לחשוב על הסיבות של התפרקות הקשר בינכם ולהיות כנה עם עצמך בנוגע למה שהשתנה ומה יכול להשתנות אם תחזרי יחד. כדאי גם לשקול אם יש דברים שאתם יכולים לשנות בקשר שלכם כדי להתחיל במעמקים חדשים יחד. בסופו של דבר, החשיבה הכי חשובה היא לקחת החלטה שתעשה לך ולבדך מרוצה ושתכניס לחשיבה את כל הפרמטרים הרלוונטים.
בכל מקרה, כדאי לחשוב על הסיבות של התפרקות הקשר בינכם ולהיות כנה עם עצמך בנוגע למה שהשתנה ומה יכול להשתנות אם תחזרי יחד. כדאי גם לשקול אם יש דברים שאתם יכולים לשנות בקשר שלכם כדי להתחיל במעמקים חדשים יחד. בסופו של דבר, החשיבה הכי חשובה היא לקחת החלטה שתעשה לך ולבדך מרוצה ושתכניס לחשיבה את כל הפרמטרים הרלוונטים.
שואל השאלה:
שנה וחצי^
שנה וחצי^
אנונימית