6 תשובות
אממ אין לי מושג מעריכה משהו כמו חודשיים כזה
אבל אל תתפסי אותי במילה
ושוב אני באמת ממליצה לך מחר בבוקר ללכת לדבר עם היועצת בבית ספר היא תסביר יותר טוב
אבל אל תתפסי אותי במילה
ושוב אני באמת ממליצה לך מחר בבוקר ללכת לדבר עם היועצת בבית ספר היא תסביר יותר טוב
אנונימית
https://chat.whatsapp.com/l4jyvvg5jollizgfkmjnog
קבוצת הוואטסאפ של אקדמיה בתיכון. תהני.
קבוצת הוואטסאפ של אקדמיה בתיכון. תהני.
זה קצת מעל ל2000 לקורס, אבל יש מלגות מצטיינים
שואל השאלה:
ואת יןדעת במקרה כמה זמן הקורס הראשון?
ואת יןדעת במקרה כמה זמן הקורס הראשון?
אנונימית
שואל השאלה:
לא ידעתי שזה כל כך יקר, קצת מבאס, מקווה שאוכל לקחת את הקורס בכל מקרה. תודה על התשובה
לא ידעתי שזה כל כך יקר, קצת מבאס, מקווה שאוכל לקחת את הקורס בכל מקרה. תודה על התשובה
אנונימית
היי
גם אני נגשת שנה הבאה לקרוס של פילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה שאלתי את היועצת של בית הספר שלי וזה מה שהיא אמרה לי (ממליצה לך גם לשאול)
המסלול בנוי משלושה קורסים שבסופם תיהיה לך תעודת בגרות
1) מסלול ראשון (חובה) כתיבה אקדמית (אני לא זוכרת כמה הוא עולה אבל משהו בסביבות האלפים שקל) בקורס יהיה לך כל שבוע מטלה ממש כמו שיעורי בית מעין עבודה קטנה שאת צריכה להגיש
כדי להמשיך במסלול של לימודי הפסיכולוגיה את צריכה לקבל בקורס הזה ציון של מעל 80 (אבל כיוון שאת תלמידה בתכיון את מקבלת תוספת בציון לכל דבר)
את שני הקורסים האחרים את בוחרת בכל קורס יהיו מבחנים ועבודות וזהו כעיקרון (השנים האחרים קצת פחות מאלפים שקל לאחד)
מקווה שעזרתי ❤
גם אני נגשת שנה הבאה לקרוס של פילוסופיה באוניברסיטה הפתוחה שאלתי את היועצת של בית הספר שלי וזה מה שהיא אמרה לי (ממליצה לך גם לשאול)
המסלול בנוי משלושה קורסים שבסופם תיהיה לך תעודת בגרות
1) מסלול ראשון (חובה) כתיבה אקדמית (אני לא זוכרת כמה הוא עולה אבל משהו בסביבות האלפים שקל) בקורס יהיה לך כל שבוע מטלה ממש כמו שיעורי בית מעין עבודה קטנה שאת צריכה להגיש
כדי להמשיך במסלול של לימודי הפסיכולוגיה את צריכה לקבל בקורס הזה ציון של מעל 80 (אבל כיוון שאת תלמידה בתכיון את מקבלת תוספת בציון לכל דבר)
את שני הקורסים האחרים את בוחרת בכל קורס יהיו מבחנים ועבודות וזהו כעיקרון (השנים האחרים קצת פחות מאלפים שקל לאחד)
מקווה שעזרתי ❤
אנונימית
באותו הנושא: