9 תשובות
באופן חלקי.
לא, ביטלו אותם
כמובן נשארו יומיים אחרונים יום ראשון אצלנו תעודות יום שני סתם יום כיף ואני מתכוונת לנצל כל שנייה עם הכיתה שלי לפני שמערבבים את הכיתות בשכבה ועולים לתיכון
האממ כן כולם מגיעים אצלנו אז אין סיבה שלא
אנונימית
כן. לנצל את הזמן האחרון שיש לי עם החברים כי בשנה הבאה אני כבר לא אהיה איתם..
כן אבל פחות רק בימים החשובים בעיקר
ואני משתדלת ללכת מלא כי הכיתה שלי מתפצלת וכל השכבה שנה הבאה לקראת התיכון אז אני רוצה להיות איתם וזה למרות שזה סתם לא שווה לבוא כי התעודות מוכנותת