13 תשובות
אני הולכת אבל יושבת בקפיטריה כל היום אם יש משהו מעניין אני נכנסת לשיעור
אין לי שעות שינה אבל שווה כדי לראות את החברה
הולכת אין לי ברירה אבל גם ככה היום סבבה כי יש לי אנגלית ואני ממש אוהבת אנגליתמ
הולכת
הולכת ואם אין משהו חשוב פשוט לא נכנסת כי אין לי כוח
הולכת
הולכים
פעם כן פעם לא נגיד היום im home
הולכת אני מסיימת ו' אז אני רוצה לנצל את הימים האחרונים
אנונימית
חצי חצי
אני הולכת לבית ספר...
הולך לצערי
הולכת ומכריזה שם
באותו הנושא: