9 תשובות
כן
זה בסדר.
אמ הפרש של שנתיים אבל זה על הגבול ממש
לא זה לא^^
שנתיים עוד יחסית בסדר אבל שלוש שנים פחות
שואל השאלה:
גילאי 14וחצי ו16
הפרש גדול מידי
נכון אדלוש
אנונימי