התחברות
הרשמה
כאילו תלמידה בכיתה י ותלמיד בכיתה יב זה הפרש גדול מידיי?
כי בתכלס מה הבעיה בזה
17 באפריל 2023, 21:37
תלמידים
כיתה י'
תיכון
3 תשובות
לדעתי כן כי זה שלבים שונים בבגרות בחיים
ג
גברת במבה
אבל נגיד עוד כמה שנים זה יהיה סבבה לגמרי
ג
גברת במבה
הכל זה יחסי
ג
גברת במבה
באותו הנושא:
מה הייתם חושבים על תלמיד שהיה מתקשה ובחשבון עד כיתה ו', והיה תלמיד ממוצע רגיל בכיתה ז'-ח', ותלמיד מתקשה ונכשל בכיתה ט
בכיתה שלכם יש הרבה תלמידים/קצת תלמידים?
בטיול השתתפו 30 תלמידים 18 תלמידים מכיתה ז ו12 תלמידים מכיתה ח
זה נשמע לכם הגיוני שנהיה 7 כיתות,250 תלמידים בשכבה,ובכל כיתה בממוצע יהיו 40 תלמידים?
בכיתה ז2 5 תלמידים יותר מאשר בכיתה ז1 בכיתה ז3 פי 2 תלמידים מאשר בכיתה ז1 בכל הכיתות ביחד 77 תלמידים כמה תלמידיםבכל כיתה
מעדיפים להיות התלמידים הכי גרועים בכיתה הכי טובה, או התלמידים הכי טובים בכיתה הכי "נמוכה"?
בכיתה ח2 יש מספר תלמידים הקטן ב20% ממספר התלמידים בכיתה ח1 בשני הכיתות יש 54 תלמידים. כמה תלמידים בכל כיתה
שיש בגרות במתמטיקה/אנגלית יכולים לשים בכיתה אחת תלמיד של 5 יח"ל ותלמיד של 3 יח"ל?
זה בסדר שתלמיד בכיתה ח יתחיל עם תלמידה מכיתה ט?
בכיתה ו'1 33 תלמידים בכיתה ו'2 36 תלמידים בכיתה ו'3 27 תלמידים, ובכיתה ו'4 30 תלמידים. המשך בתגובת..
אתם חושבים שיש הבדל באווירה בכיתה בין 24 תלמידים לכיתה עם יותר תלמידים?