7 תשובות
להבין שבחיים האמיתיים צריך להתפשר, אצלי קלטתי את זה רק כשהתחלתי להיות עם אנשים שאני באמת אוהבת, תנסי/ה
שואל השאלה:
^^אני יכולה לרשום לך בפרטי?
^^אני יכולה לרשום לך בפרטי?
אנונימית
לנסות להציב מטרות כלשהן. להתחיל בקטן, נגיד אם את מתקשה בלהביע את עצמך בסביבת אנשים מסויימת תנסי להצטרף לשיח איתם, לנסות להעיז ולהעלות נושאי שיחה שמעניין אותך לדבר איתם עליהם.
תתחילי מהדברים הקטנים שמקשים עלייך באיזור הנוחות, ולאט לאט תאתגרי את עצמך.
תזכרי שאת מסוגלת, אל תשכחי את זה ואל תשכחי את העובדה שזה טבעי ורצוי להביע את עצמך. שאין דבר שגוי בזה.
תעיזי כמה שאת יכולה, תנסי לבחון את הסביבה ואת עצמך בסיטואציות מסויימות, תראי איך את מרגישה לגבי השינוי ומה המסקנות והתובנות שלך ממנו. אני מאמינה בך, זה אפשרי ובגדול. בהצלחה וכאן בשבילך תמיד :)
תתחילי מהדברים הקטנים שמקשים עלייך באיזור הנוחות, ולאט לאט תאתגרי את עצמך.
תזכרי שאת מסוגלת, אל תשכחי את זה ואל תשכחי את העובדה שזה טבעי ורצוי להביע את עצמך. שאין דבר שגוי בזה.
תעיזי כמה שאת יכולה, תנסי לבחון את הסביבה ואת עצמך בסיטואציות מסויימות, תראי איך את מרגישה לגבי השינוי ומה המסקנות והתובנות שלך ממנו. אני מאמינה בך, זה אפשרי ובגדול. בהצלחה וכאן בשבילך תמיד :)
תעשי דברים שבחיים לא היית חושבת שתעשי
מה שלא נוח לך, תשברי את זה - תעשי אותו ואל תפחדי!!
יש מלא דברים שפחדתי לעשות עם החברות הכי קרובות שלי, וברגע שאמרתי לעצמי "למה אני מפחדת בעצם?" והשתנתי בטירוף, עשיתי דברים שבחיים לא חשבתי שאעשה!! נפתחתי יותרר
תנסי את זה :)
מה שלא נוח לך, תשברי את זה - תעשי אותו ואל תפחדי!!
יש מלא דברים שפחדתי לעשות עם החברות הכי קרובות שלי, וברגע שאמרתי לעצמי "למה אני מפחדת בעצם?" והשתנתי בטירוף, עשיתי דברים שבחיים לא חשבתי שאעשה!! נפתחתי יותרר
תנסי את זה :)
לדבר עם אנשים אחרים, ללכת לתנועת נוער, ללכת לפעילויות חברתיות
אמ להחליף אנשים בסביבתך?
^^ ברורר!!! תמידד 3>>
באותו הנושא: