6 תשובות
זה הגיוני
אנונימית
דיכאון
שואל השאלה:
ככה מרגיש דיכאון?
ככה מרגיש דיכאון?
אנונימי
זה ממש הגיוני ומובן אל תכריח את עצמך להיות שמח בתקופה הזאת
זה בסדר גם אם אין לך כוח להיות עצוב ואתה מעדיף לעשות דברים שמשמחים אותך
אבל קח את הזמן לעכל זה בטח ממש קשנ
זה בסדר גם אם אין לך כוח להיות עצוב ואתה מעדיף לעשות דברים שמשמחים אותך
אבל קח את הזמן לעכל זה בטח ממש קשנ
זה תסמינים של דכאון,אתה לא חייב לסבול אתזה,אולי תלך לטיפול פסיכולוגי בנתיים או כל דבר שיעזור לך,להיות עם חברים קרובים
^^^כן זה מה שדיכאון מרגיש *בדיוק*.
שאין טעם וחשק לכלום עייפות ועוד דברים
שאין טעם וחשק לכלום עייפות ועוד דברים
באותו הנושא: