8 תשובות
תרגישי טוב❤
אנונימי
לי זה נשמע כמו התחלה של דיכאון
שואל השאלה:
אין מצב אין לי ממה להיות בדיכאון אני בן אדם ממש שמח אוף לא יודעת מה לעשות
אין מצב אין לי ממה להיות בדיכאון אני בן אדם ממש שמח אוף לא יודעת מה לעשות
אנונימית
אני מאוד ממליץ לך לעשות את הדברים הבאים:
*ללכת לרופאת המשפחה ולבצע בדיקות דם מקיפות.
*ללכת לרופא גסטרואנטרולוג מקצועי שיתן את חוות דעתו המקצועית ואולי יקבע לך תור לקולונוסקופיה או גסטרוסקופיה.
כי יכול להיות שזו בעיה במעי, ואפילו התפתחות של מחלת קרוהן/קוליטיס, חשוב לבדוק את זה, בהצלחה והרבה בריאות.
*ללכת לרופאת המשפחה ולבצע בדיקות דם מקיפות.
*ללכת לרופא גסטרואנטרולוג מקצועי שיתן את חוות דעתו המקצועית ואולי יקבע לך תור לקולונוסקופיה או גסטרוסקופיה.
כי יכול להיות שזו בעיה במעי, ואפילו התפתחות של מחלת קרוהן/קוליטיס, חשוב לבדוק את זה, בהצלחה והרבה בריאות.
לישון ולאכול ולצאת לבלות
אנונימית
את יכולה להיות הבן אדם הכי שמח בעולם ולהכנס לדיכאון בלי לדעת למה דברים כאלה קורים במיוחד בגיל ההתבגרות כדאי שתשימי לב לזה
לי קרה בדיוק אותו הדבר הרגשתי עייף כל הזמן למרות שישנתי המון, הפסקתי לאכול פשוט כי הרעב שלי נעלם והייתי צריך לדחוף לעצמי אוכל. בסוף הכל היה ברור שאיבחנו אותי עם דיכאון
לי קרה בדיוק אותו הדבר הרגשתי עייף כל הזמן למרות שישנתי המון, הפסקתי לאכול פשוט כי הרעב שלי נעלם והייתי צריך לדחוף לעצמי אוכל. בסוף הכל היה ברור שאיבחנו אותי עם דיכאון
למרות שבאותה מידה זה יכול להיות מחלה במערכת העיכול אז כדאי לך ללכת להבדק
ממליץ לך לעשות בדיקת דם
לדעתי חסר לך ברזל
בהצלחה והחלמה מהירה
לדעתי חסר לך ברזל
בהצלחה והחלמה מהירה
באותו הנושא: