התחברות
הרשמה
מאז שנפרדנו אין לי תיאבון
אני ימים שלמים לא מרגישה רעב או רוצה להכניס כלום לפה, אני לא מצליחה לאכול אפילו ארוחה ביום, יש מה לעשות עם זה או איך להתגבר על זה?
15 במאי 2022, 15:04
אקסים
פרידות
תיאבון
אוכל
תשובה אחת
תעשי דברים שעושים לך טוב
וזה יעבור לך
h
hilaloush
באותו הנושא:
איך אומרים בתיאבון או בתאבון ?
סיבות לחוסר תיאבון - מהם הסיבות לחוסר תאבון?
מה הייתם מעדיפים להיות בלי תאבון רוב הזמן או להיות עם תאבון?
אני במחזור ואין לי תאבון, אכלתי רק טוסט ב9 בבוקר זה נורמאלי שאין תאבון?
כשאני והבת זוג שלי רבות אין לי תיאבון בכלל, כשאנחנו משלימות התיאבון חוזר, למה זה ככה
עם האוכל בא התיאבון או שעם התיאבון בא האוכל?
למה יש ימים בחודש שאין לי בכלל תאבון וימים אחרים שיש לי הרבה יותר תאבון?
בזמן האחרון אין לי תאבון לכלום אין לפתח תאבון ?
הגדלת תיאבון לקשישים - האם יש מאכל כלשהו שמגביר לקשישים את התיאבון לאוכל?
היה לי דייט ראשון עם מישהו אתמול ודיברנו על זה שניפגש בראשון לפני שנפרדנו. מאז שנפרדנו אתמול בערך ב7 הוא לא רשם לי כלום
כותבים בתיאבון או בתאבון?דחוף!!!