7 תשובות
אני!!
(בברוש)
ברוש דיזינטריה!
(הייתי חייבת)
(הייתי לפני שנתיים, באלון. אבל אני מכירה כאלה שהיו השנה)
את מי את מכירה?
או לפחות באיזה חוגים הם היו
ילדים אני פחות מכירה האמת
יצא רק אחד מהקן שלי, והוא היה בברוש 8 (די בטוחה)
אני כן מכירה יחסית הרבה מהמדריכים
(של אורן 3, אורן 9, אורן 12, אלון 3, אלון 11, ברוש 12 ואולי מעוד כמה חוגים שפספסתי. אחד מכל חוג אבל, לא את שניהם)
שואל השאלה:
הייתי באורן 4