6 תשובות
כמה צעדים לכביש וזה היה יוצא אפילו יותר טוב
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
כן לא היה לי אפשרות ללכת לכביש זה מזל שלא היה ברקע מכונית נוסעת כל שניה באו
כן לא היה לי אפשרות ללכת לכביש זה מזל שלא היה ברקע מכונית נוסעת כל שניה באו
השמיים מהממים אבל אני למדתי צילום ותשימי לב שהתמונה נראת קצת מבולגנת, קו האופק תמיד צריך להיות ישר. אם תיישרי את התמונה תאמיני לי שזה יראה הרבה יותר טוב. (אל תיקלי את זה אישיץ או משהו, התמונה מהממת, אני פשוט אומרת לך מה אפשר לשפר לפעם הבאה כדיי שיצא אפילו יותר יפה)
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
בכיף❤
אם תרצי לדעת עוד אני יכולה לעזור
אם תרצי לדעת עוד אני יכולה לעזור
באותו הנושא: