8 תשובות
מקסימה ביותר
אמאלה מה זהה הדבר הזה
באלי לחיות בתוך השקיעה לנצח
איזה יפה!!!
באלי לחיות בתוך השקיעה לנצח
איזה יפה!!!
מהממת מי יגיד שזה מכוער
מהמםם
השלמותת
השלמותת
שלמותת מזהה
שואל השאלה:
הייתם טסים לשם?
הייתם טסים לשם?
אנונימי
^ כןכןן!
כןן
באותו הנושא: