8 תשובות
מהמםם וואו
זה מהמם
כמו מהפינטרסט
יפה ממש
יפה ממש
אויש מדהימה
שואל השאלה:
תודה לכולם 3>
תודה לכולם 3>
גאד, זה מושלם
שואל השאלה:
פעם הבאה שאהיה שם אעשה את זה :)
פעם הבאה שאהיה שם אעשה את זה :)
וואו דבר ראשון זה ממש יפה את יודעת לצלםם
ודבר שני זה עושה לי חשק ללכת לים רק שיש מדוזות וזה מבאס
ודבר שני זה עושה לי חשק ללכת לים רק שיש מדוזות וזה מבאס
באותו הנושא: