8 תשובות
מהמםם וואו
זה מהמם
כמו מהפינטרסט
יפה ממש
אויש מדהימה
שואל השאלה:
תודה לכולם 3>
גאד, זה מושלם
שואל השאלה:
פעם הבאה שאהיה שם אעשה את זה :)
וואו דבר ראשון זה ממש יפה את יודעת לצלםם
ודבר שני זה עושה לי חשק ללכת לים רק שיש מדוזות וזה מבאס