64 תשובות
מזעזע
אנונימי
מזעזע
נוראי ומזעזע
אנונימית
שואל השאלה:
בנט מעלה את מוצרי החלב והשתייה
למחיר מופקע שגם כך היה כבר מופקע וההשקעה הולכת על התחרות השיטחית הזאת שבנות חושפות את גופן ונמדדות לפי היופי שלהן
בנט מעלה את מוצרי החלב והשתייה
למחיר מופקע שגם כך היה כבר מופקע וההשקעה הולכת על התחרות השיטחית הזאת שבנות חושפות את גופן ונמדדות לפי היופי שלהן
אנונימית
מקומם אותי.
בושה וחרפה
במקום שיביאו לי את הכסף
במקום שיביאו לי את הכסף
שואל השאלה:
ראיתי בחדשות^
ראיתי בחדשות^
אנונימית
איכ
לירוק להם בפרצוף!!! אנחנו אזרחים במדינה הזאת דורשים יחס הוגן, ועל מה זה הולך?! על תחרות ששם בנות חושפות את גופן שבזמן שאנשים חסרי ביטחון עצמי צופים בזה, מזעזע ולא שפוי!!!!
מזעזע
איציק סעידיאן היה צריך לשרוף את עצמו בציבור כי לא שמעו את הקול שלו לקבל כסף לטיפול מתאים אחרי שהוא נתן את החיים שלו להגן על המדינה
הוא וכל חיילי צהל המדהימים שלנו
הם צריכים להתחנן לכסף כשמוציאים כל כך הרבה כסף על תחרויות יופי
מזעזע
איציק סעידיאן היה צריך לשרוף את עצמו בציבור כי לא שמעו את הקול שלו לקבל כסף לטיפול מתאים אחרי שהוא נתן את החיים שלו להגן על המדינה
הוא וכל חיילי צהל המדהימים שלנו
הם צריכים להתחנן לכסף כשמוציאים כל כך הרבה כסף על תחרויות יופי
מזעזע
שואל השאלה:
יש אנשים שאין להם כסף לסגור את החודש
וביטחון לאומי רק לוקח לאנשים כסף במקום לתת
יש אנשים שאין להם כסף לסגור את החודש
וביטחון לאומי רק לוקח לאנשים כסף במקום לתת
אנונימית
שואל השאלה:
למה חיילים מקבלים תקציב כל כך נמוך?
למה חיילים מקבלים תקציב כל כך נמוך?
אנונימית
בלי שום קשר לכסף
זה פשוט עצוב שב2021 אנשים עדיין מעודדים את התחרות הזאת שגורמת לדימוי עצמי נמוך
ומתייחסת לאישה כאל חפץ שנמדד רק על פי מראה חיצוני
ועוד לשלם על זה כסף ולעודד את זה עצוב
כל הכבוד לנטע ברזילי שלא הסכימה להופיע בתחרות
זה פשוט עצוב שב2021 אנשים עדיין מעודדים את התחרות הזאת שגורמת לדימוי עצמי נמוך
ומתייחסת לאישה כאל חפץ שנמדד רק על פי מראה חיצוני
ועוד לשלם על זה כסף ולעודד את זה עצוב
כל הכבוד לנטע ברזילי שלא הסכימה להופיע בתחרות
אנונימי
כי לפי הראש של הממשלה, "זה חובה, שישרפו מדעתנו!!! הם לא שווים את התקציב שלהם בכלל!!!"
וזה משוגע, לירוק להם בפרצוף!!!
וזה משוגע, לירוק להם בפרצוף!!!
שואל השאלה:
מי שלא יודע מלכת היופי של ישראל התעלפה היום על הבמה
אני מאמינה שהיא הרעיבה את עצמה לקראת התחרות לפי איך שזה נראה
מי שלא יודע מלכת היופי של ישראל התעלפה היום על הבמה
אני מאמינה שהיא הרעיבה את עצמה לקראת התחרות לפי איך שזה נראה
אנונימית
בלי קשר למהות של התחרות אירוע בינלאומי מניב הכנסה רבה ומשווק את התיירות אז המדינה לרוב יוצאת מרווחת זה לא סתם שזורקים כסף לפח
למה יש צורך בתחרות כ"כ משפילה עדיין?
הרי אם מישהי רוצה ומתאימה, היא יכולה לנסות להיות דוגמנית, בלי תחרות כזו.
למה זה עדיין קיים?
איזה בושות!!!!!
הרי אם מישהי רוצה ומתאימה, היא יכולה לנסות להיות דוגמנית, בלי תחרות כזו.
למה זה עדיין קיים?
איזה בושות!!!!!
מצטער טעיתי באינסטגרם היה כתוב 3
שואל השאלה:
לפחות היו משקיעים את הכסף הזה על תחרות ספורטיבית
אבל תחרות כזאת כל כך שיטחית והרבה מדינות היון לא רצו לארח אותה בגלל זה
לפחות היו משקיעים את הכסף הזה על תחרות ספורטיבית
אבל תחרות כזאת כל כך שיטחית והרבה מדינות היון לא רצו לארח אותה בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
30 מיליון^ תקרא בחדשות
30 מיליון^ תקרא בחדשות
אנונימית
הכי מצחיק שכל הבנות כל שנה אומרות תמיד שהן רוצות ללמוד רפואה בעתיד כדי שיבחרו בהן
כל כך מביך שכולן אומרות את זה ואף אחד לא עושה את זה בסוף - הם הולכות לדוגמנות
כל כך שיטחי
כל כך מביך שכולן אומרות את זה ואף אחד לא עושה את זה בסוף - הם הולכות לדוגמנות
כל כך שיטחי
אנונימי
תחשבו גם על אנשים העניים במדינה שעל דברים שטחיים כאלו צריכים לשלם הרבה כסף בשביל מוצרים בסיסיים כי הממשלה מעלה את המחירים בשביל כסף
עצוב
עצוב
זה טריק דיפלומטי...
זאת השקעה שמחזירה את עצמה, תחשבו בגדול יותר.
זאת השקעה שמחזירה את עצמה, תחשבו בגדול יותר.
הא
הא?!
הא?!
אנונימית
שואל השאלה:
גם אני נמוכה :d
אבל אני לא אתן להם לתת לי לחשוב שאני פחות טובה
גם אני נמוכה :d
אבל אני לא אתן להם לתת לי לחשוב שאני פחות טובה
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי בעיה שתיהיה למדינה השקעה שמחזירה את עצמה
אבל לא על תחרות שיטחית
שיארחו תחריות ספורטיביות
אין לי בעיה שתיהיה למדינה השקעה שמחזירה את עצמה
אבל לא על תחרות שיטחית
שיארחו תחריות ספורטיביות
אנונימית
מהזה מהזהמזה ??? מקווה שזה צחוק
שואל השאלה:
evelyn hugo
העניים בעדיפות אחרונה אצל הממשלה
עצוב
evelyn hugo
העניים בעדיפות אחרונה אצל הממשלה
עצוב
אנונימית
כל הכבוק לנטע ברזילאי שהחרימה את התחרות
אנונימי
לצערי זה נכון
למדינה לא ככ אכפת מהתושבים שהם ניצולי שואה, עניים וכולי
אכפת להם מכסף כרגע
למדינה לא ככ אכפת מהתושבים שהם ניצולי שואה, עניים וכולי
אכפת להם מכסף כרגע
ממש מזעזע..
אתם יודעים מה מדהים כאן!!??
אשכרה נערים מבינים שזה מוגזם ולא טוב בשום צורה, אך מי שאחראי על חילוק הכספים בישראל ממש לא מבין.. ומי שנתן לו להיות שר.
אתם יודעים מה מדהים כאן!!??
אשכרה נערים מבינים שזה מוגזם ולא טוב בשום צורה, אך מי שאחראי על חילוק הכספים בישראל ממש לא מבין.. ומי שנתן לו להיות שר.
מזעזע
מה הפואנטה של התחרות הזאת? מילא היא הייתה על מנת לסייע לאנשים אחרים אבל היא לא סתם טיפשית ומפגרת
במקום זה שיתנו את הכסף הזה לניצולי השואה, לזקנים שאין להם דרך לקנות תרופות ולחיילים
מה הפואנטה של התחרות הזאת? מילא היא הייתה על מנת לסייע לאנשים אחרים אבל היא לא סתם טיפשית ומפגרת
במקום זה שיתנו את הכסף הזה לניצולי השואה, לזקנים שאין להם דרך לקנות תרופות ולחיילים
הרי מדינות מתקדמות כמו שבדיה, לא עושות תחרויות כאלו.
בושה לישראל!!!!
בושה לישראל!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהכסף שלי ילך לתחרות הזאת
אני לא רוצה שהכסף שלי ילך לתחרות הזאת
אנונימית
נו בואו נראה את כל תומכי רק לא ביבי יוצאים להפגין נגד זה
אנונימית
בכסף הזה יכלו לשקם נשים ממאות בתי בושת בארץ !!!!!!!!
איזה בושות!!!!!!
ומה הקשר ל"רק לא ביבי"?
גם "רק ביבי" לא יוצאים להפגין נגד זה או נגד כל מה שרע.
כולם חלאות.
איזה בושות!!!!!!
ומה הקשר ל"רק לא ביבי"?
גם "רק ביבי" לא יוצאים להפגין נגד זה או נגד כל מה שרע.
כולם חלאות.
שואל השאלה:
רק ביבי!!
רק ביבי!!
אנונימית
זוועה. מספיק שנערות מרגישות חרא עם עצמן בגלל סטנדרטים לא נורמאלים עכשיו גם להשקיע בתחרות שרק שמה דגש על היוםי גורם לעוד יותר חוסר ביטחון. נוראי. במקום להוציא כזף על דברים שבאמת צריך מוציאים את זה על תחרות שטחית שכזו
רק אתמול שידרו כתבה נוראית על דרום ת"א ועל בתי הבושת שם.
אין זה חוקי? למה לא אוכפים?
למה לא משקמים את העובדות?
אין זה חוקי? למה לא אוכפים?
למה לא משקמים את העובדות?
אנונימית
אתם צודקים התחרות וכל הקונספט מזעזע ולא צריך לשפוט נשים לפי מידות גופן
אבל אלה האינטרסים של המדינה
דבר ראשון זה נותן מיתוג למדינה
רואים את ישראל בעולם ככובש אכזרי שהורג חפים מפשע וישראל צריכה את המיתוג הזה שגם יגביר את התיירות ויכניס למדינה הרבה יותר משלושים מיליון
דבר שני שלושים מיליון זה כסף קטן ביחס למדינה
תקציב הביטחון הוא 53 מיליארד כשמיליארד אחד גדול פי שלושים וחמש ממליון אז למדינה לא אכפת לבזבז את הכסף כדי להביא לישראל אירועים שימשכו תיירים
אבל אלה האינטרסים של המדינה
דבר ראשון זה נותן מיתוג למדינה
רואים את ישראל בעולם ככובש אכזרי שהורג חפים מפשע וישראל צריכה את המיתוג הזה שגם יגביר את התיירות ויכניס למדינה הרבה יותר משלושים מיליון
דבר שני שלושים מיליון זה כסף קטן ביחס למדינה
תקציב הביטחון הוא 53 מיליארד כשמיליארד אחד גדול פי שלושים וחמש ממליון אז למדינה לא אכפת לבזבז את הכסף כדי להביא לישראל אירועים שימשכו תיירים
מזעזע! אי אפשר כבר לחיות ככה. שלוקחים לנו את כל המיסים!
מה זה השטויות האלו?
מה זה השטויות האלו?
אנונימית
פשוט טמטום
זה אמיתי? ממתי כספי המיסים שלנו הולכים על תחרות יופי??
קשה לי להאמין ואם כן אז זה ממש הזוי
קשה לי להאמין ואם כן אז זה ממש הזוי
חרא של מדינה
כבר זה לא דמוקרטיה אלא מדינה דיקטטורית
כבר זה לא דמוקרטיה אלא מדינה דיקטטורית
בבקשה
ועוד נתנו 12 מיליון לחתולי רחוב שכחת לציין..
ממש לתפארת מדינת ישראל
איכ בא לי להקיא
ממש לתפארת מדינת ישראל
איכ בא לי להקיא
ולי אין כסף לפיצה
אנונימי
שואל השאלה:
לחתולי רחוב זה עוד מוצדק
זה יצור חי
לחתולי רחוב זה עוד מוצדק
זה יצור חי
אנונימית
תבנו אולי רכבת בדרום עם כל הכסף הזה?
לא רק זה אולי הכסף של שלושה בחירות שכולם יודעים איך הם הסתיימו
לא רק זה אולי הכסף של שלושה בחירות שכולם יודעים איך הם הסתיימו
אתם בחרתם ממשלה נהדרת, עכשיו תתמודדו מה אני אגיד.
אנונימי
שואל השאלה:
מי בחר בהם?? הוא גנב קולות
מי בחר בהם?? הוא גנב קולות
אנונימית
אני לא חושבת שהוא אמור לקחת את הכסף שלנו עלזה .. אבל מיס יוניברס זה אחלה תוכנה
דעתי שבנט צריך לטוס מפה על טיל.
מסכימה איתך
תראו על מה הולכים כספי המיסים הרבים שאנחנו משלמים למדינה כל חודש אחרי שקרענו את התחת בשביל הכסף הזה
אנונימי
עוד חרא שקיבלנו מהממשלה, נו מה חדש?
לי אין ציפיות ככה שאני לא ממש מרגיש אכזבה כשאני שומע על עוד ועוד דברים מטומטמים ושגויים שהממשלה הזאת עושה.
לי אין ציפיות ככה שאני לא ממש מרגיש אכזבה כשאני שומע על עוד ועוד דברים מטומטמים ושגויים שהממשלה הזאת עושה.
במקום לתת את זה לחיילים מביאים את זה לתחרות שלא מעניינת תביצה של אף אחד, מגניב
נשמה גם אם תגידי לי שבנט התיידד עם חייזר אני לא אהיה מופתעת
מאיפה הפלצת את זה אני מת
אנונימי
בושה
זה מראה בדיוק כמה לממשלה אכפת מכם
כמה הם שמים עליכם
ואתם מקשיבים להם וגם לוקחים את החיסון המזעזע שלהם
אתם כלום עבורם
מצידם שכולנו גם נמות
מה שהולך שם זה יותר גרוע ממה שיש לנו מושג
זה מלוכלך וחסר אנושיות ברמות וזה לא רק בארץ
הם בכוונה עושים את הכל
כמה הם שמים עליכם
ואתם מקשיבים להם וגם לוקחים את החיסון המזעזע שלהם
אתם כלום עבורם
מצידם שכולנו גם נמות
מה שהולך שם זה יותר גרוע ממה שיש לנו מושג
זה מלוכלך וחסר אנושיות ברמות וזה לא רק בארץ
הם בכוונה עושים את הכל
מזעזע, נוראי, מטומטם, טיפשי ואכן גם הממשלה כזאת.
אנונימית
מזעזע, מחריד, מגעיל, דוחה, זבל, סירחון, נוראי, טמטום, בושה, חרפה, זוועה. עוד?
תקשיבו אתם באמת צבועים
במשך כל שלטונו של ביבי שכר החיילים היה כלום ותקציב והוא לא עשה כלום כדי לשנות את זה
הוא נתן מכספי המיסים שלכם עשרה *מיליארד* שקל לישיבות
אתם שכחתם בגלל אהבתכם הגדולה לביבי אבל הוא היה הרבה יותר גרוע ואתם מאשימים את בנט בטעויות שנתניהו עש
לכל אלה שכותבים על הממשלה כי התחרות באמת מזעזעת
במשך כל שלטונו של ביבי שכר החיילים היה כלום ותקציב והוא לא עשה כלום כדי לשנות את זה
הוא נתן מכספי המיסים שלכם עשרה *מיליארד* שקל לישיבות
אתם שכחתם בגלל אהבתכם הגדולה לביבי אבל הוא היה הרבה יותר גרוע ואתם מאשימים את בנט בטעויות שנתניהו עש
לכל אלה שכותבים על הממשלה כי התחרות באמת מזעזעת
באותו הנושא: