6 תשובות
תגידי שאת לא מרגישה טוב
תגידי שלא שווה לך לבוא כי לא מלמדים משהו חשוב
תסבירי להם למה את לא יכולה לבוא
אם את לא רוצה שהם ידעו למה פשוט תגידי שממש כואב לך הראש
תגידי שיש מלא ביטולים אף אחד לא בא ולא לומדים כלום
זה סוף שנה אף אחד לא בא
אם הם כועסים תבואי ומקסימום תבריזי
תגידי להם למה את לא יכולה ללכת.