7 תשובות
אין מה לעשות אם זה בבית ספר את עדיין צריכה להיכנס לכיתה
פשוט תגידי לההורים שזה לא לרמה שלך ואם זה לא עובד פשוט אל תיכנסי
בסדר זה לא נורא ככ בכללי אנגלית זה לא קשה וכנראה אף פעם לא יהיה לך קשה בבית ספר אז פשןט תיהי. בשיעורים בשביל הנוכחות וזה לא חייב מעבר
שואל השאלה:
אני יודעת אבל זה נורא מבאס כי אז זה כאילו אני לא מנסה להגיע לרמות יותר גבוהות ואבא שלי לא נותן לי לנסות אפילו, איך אולי לגרום לו לחשוב על זה?
תגידי להם ששיעורי אנגלית לא תורמים לך ואין לך סיבה להכנס.. ושאם תמשיכי ככה את לא תנצלי את הידע שלך ותלמדי עוד ותשארי באותו מקום
תחפרי לו על זה די הרבה ותנסי להסביר לו יתרונות של זה ולמה זה מאוד מאוד חשוב לך אולי אחרי זמן מה הןא יקשיב ואולי גפ תנסי לחפש קורסים וכאלו בחינם
וואי אני גמור מעייפות
שבת שלום אנשעם