8 תשובות
זה סבבה
מה שאת מרגישה
זה קצת.
להליכה צריך לעשות 10.000 פלוס אבל כל הכבוד 5000 זה גם משהו
שואל השאלה:
כע זה היה הליכה קצרה כי היה לי עבודה אחרי אבל בערב אני אעשה עוד אחת
אנונימית