7 תשובות
בשביל זה יש את המורה אחראיות שלו להיות ערני ולהגיב מהר גם בסוף הרכב שלו
תאונות הן נדירות, אך חשוב תמיד להיות ערניים ולפעול לפי הוראות המורה.
כמעט אף פעם לא קורה אבל להתנגש ברכב חונה או משהו כזה במהירות נמוכה זה פסילה מיידית :(
אוי ואבוי אין דבר יותר נורא מזה
לא.