4 תשובות
ממש לא, איך אפשר לעשות תאונה בשיעורים הראשונים כשהמורה אמור להיות מפוקס מאוד
עשיתי בשיעור עשירי אבל זאת לא הייתה אשמתי, נכנסו בי :)
וכן זה לגיטימי
אנונימית
המורה אמור להיות מאוד מרוכז וגם בשליטה אז אני חושבת שזה לא אמור ממש לקרות
אבל אפשר להבין נראה לי?
כן כי הכל עוד חדש