5 תשובות
כן ברור
זה קורה לכולם
זה קורה לכולם
כןן
עברתי כבר טסט אבל זה קרה לי די הרבה, וכל פעם הייתי שמחה ואז פתאום מתבאסת כי היה שיעור גרוע.. זה נורמאלי, הכל טוב.
לא
חצי קלאץ
(סטגדיש)
חצי קלאץ
(סטגדיש)
כן זה קורה
אנונימית
באותו הנושא: