14 תשובות
וואי כן
מעייף
יאפ לגמרי
כן
מה שעזר לי זה לנסות לשבור את המעגל
לעשות דברים שלא תעשי ביום יום
לחפש עוד דברים לעשות
להיפתח לעוד מקומות ולנסות להכיר סוג שונה של אנשים
שואל השאלה:
^אני עושה את זה כל הזמן אבל זה גם חוזר על עצמו
זה כבר לא מרגש
כל האנשים הם אותו דבר
שום חויה לא שונה ממשהו שלא ניסיתי קודם
אנונימית
אממ אני גם עכשיו עוברת תקופה כזאת
אולי משהו בך השתנה?
שואל השאלה:
לא חושבת
אני מרגישה ככה כל הזמן ב3 שנים האחרונות
פשוט מחפשת דרך לשבור את המעגל
אנונימית
בת כמה את?
איזה עוד דרכים ניסית?
שואל השאלה:
^^17
אנונימית
שואל השאלה:
^איזה דרכים לא ניסיתי
אנונימית
את עוד ילדה.. חכי לגיוס סבתאלה
שואל השאלה:
^זו מחשבה מאד ילדותית להגיד שאני עוד ילדה בגלל הזמן שאני בעולם הזה
אנונימית
אם תרצי מוזמנת לפנות בפרטי
מרגישה באותו המצב
ורני מסכימה איתך לגמרי
יש ילדים מבוגרים
שואל השאלה:
^תודה
אנונימית
באותו הנושא: