5 תשובות
ללכת למצוא חברות בתנועות נוער
מצטערת שאת מרגישה ככה
תנסי להתחבר לילדים מהבית ספר או ממסגרות אחרות שלך, תהיה עם בטחון עצמי וחברותית
לשנות הכל כל מה שעשית עד עכשיו
את חייבת לצאת מזה אז, זה לא עושה טוב לאף אחד.
תנסי להתקרב לאנשים (אם את יכולה) ואם לא אז להכיר חדשים!
גם אם את לא מרגישה את זה, זה אוכל אותך מבפנים- וממש כדאי שיהיה מישהו איתך שאת תתחילי להרגיש את זה.
תנועת נוער זה רעיון מצויין. אבל אם לא ת'שני גישה זה לא יעזור לך. את צריכה לשנות את איך שהעולם רואה אותך וההיפך.