25 תשובות
אל תזלזלי בקבה
למה את חושבת ככה?האם תוכלי לפרט?
יש אתאיסטים חכמים,ויש כאלה שלא..
אני לא ממש יכולה להבין מהתיאור הזה.
לדעתי אנשים שהם לא אתאיסטים גאונים לא פחות
יש אתאיסטים חכמים,ויש כאלה שלא..
אני לא ממש יכולה להבין מהתיאור הזה.
לדעתי אנשים שהם לא אתאיסטים גאונים לא פחות
שואל השאלה:
לאלאלאל כל האתאיסטים פשוט גאונים אני לא יודעת להסביר את זה אבל ראיתי מלא סיטואציות ואתאיסטים פשוט תמיד נשמעים ככ גאונים ומשכנעים
לאלאלאל כל האתאיסטים פשוט גאונים אני לא יודעת להסביר את זה אבל ראיתי מלא סיטואציות ואתאיסטים פשוט תמיד נשמעים ככ גאונים ומשכנעים
אנונימית
לא כל האתאיסטים, אפילו לא רובם
אני חושב שאת מרגישה ככה בגלל שהם מסתמכים על עובדות שהוכחו מדעית
ולא על אמונה וספר קדוש. אני לא מזלזל באף אחד, רק אומר את דעתי.
ולא על אמונה וספר קדוש. אני לא מזלזל באף אחד, רק אומר את דעתי.
הרבה מהם סתם פוצים
כן אני מבינה מאיפה זה מגיע. גם אני אוהבת אנשים חכמים, ואפילו לא חכמים, אלא רק כאלה שיש להם מספיק בינה בשביל לדעת להסביר את העמדות והאמונות שלהם כמו שצריך.
לא כל האתאיסטים כאלה וזה לא אומר בהכרח על אינטיליגנציה, אבל הם כן עושים רושים של יותר אינטילגנטים (בעיקר כאלה שבאמת בחרו בזה ולא רק בגלל המשפחה שלהם בלי שום הסבר)
לא כל האתאיסטים כאלה וזה לא אומר בהכרח על אינטיליגנציה, אבל הם כן עושים רושים של יותר אינטילגנטים (בעיקר כאלה שבאמת בחרו בזה ולא רק בגלל המשפחה שלהם בלי שום הסבר)
אני לא מסכים איתך.
אתאיזם זה לא סימן לאינטליגנציה.
אתאיזם זה לא סימן לאינטליגנציה.
את חושבת כך בגלל שאתאיסטים נוטים להשתמש בחשיבה ביקורתית.
צריך לעשות מזה כת
וואו וואו אל תגזימי, יש גאונים לכאן ולכאן.
זה לא נכון
אנונימית
מה גאוני בהם?
סורי אבל להיות אתאיסט זה כמו להתכחש לזה שהשמיים כחולים. זה להתכחש למשהו שהיה מאז ומעולם והם פתאום החליטו שהוא לא אמיתי. יש מלא הוכחות מוסריות ומדעיות לזה. השאלה אם אנשים מחפשים באמת תשובות או שהקטע שלהם הוא "ללכת נגד האמת"
סורי אבל להיות אתאיסט זה כמו להתכחש לזה שהשמיים כחולים. זה להתכחש למשהו שהיה מאז ומעולם והם פתאום החליטו שהוא לא אמיתי. יש מלא הוכחות מוסריות ומדעיות לזה. השאלה אם אנשים מחפשים באמת תשובות או שהקטע שלהם הוא "ללכת נגד האמת"
^^ (n123)
על אלו הוכחות את מדברת?
על אלו הוכחות את מדברת?
כי בדרך כלל אתאיסטים גם ידעו להסביר לך את ההיגיון מאחורי הדברים ...ולמה האמונה לא מוצדקת ולא מבוססת לוגית
אני רוצה לראות את האתאיסטים לומדים דף גמרא אחד ולהבין הכל.
פרופסורים בעלי שם עולמי חילונים וגם גוים לא הצליחו להבין את הגמרא..
נתקלתי בכמה אתאיסטים שהם לא העפרון הכי חד בקלמר ..
יש ויש..
פרופסורים בעלי שם עולמי חילונים וגם גוים לא הצליחו להבין את הגמרא..
נתקלתי בכמה אתאיסטים שהם לא העפרון הכי חד בקלמר ..
יש ויש..
אנונימית
לזה שמעלי..אני אתאיסט ולמדתי ים דפי גמרא...וכל החארטה הזאת של לא מצליחים להבין זה רק בגלל שזה סגנון מסוים שלוקח קצת זמן להיכנס אליו...אני בטוח שאתה לא מבין כלום בפיזיקה גרעינית האם זה אומר שזה איזה חכמה אלוהית?לא פשוט אתה עדיין לא מבין בזה כי לא התענינת מספיק בנושא..
חח והם חושבים שנוצרו מפיצוץ שסותר חצי מהפיזיקה.
אם הם גאונים אז הם טועים בכוונה, שזה הרבה יותר גרוע.
אם הם גאונים אז הם טועים בכוונה, שזה הרבה יותר גרוע.
אני מבין שאתה לא ממש מבין מה זה המפץ הגדול...גם כן חכם
^^^ לא כל האתאיסטים מאמינים במפץ הגדול והמפץ הגדול הוא אינו פיצוץ, הוכחת את טענת שואלת השאלה בתשובתך
אנונימית
compass
המפץ הגדול הוא לא פיצוץ
המפץ הגדול הוא לא פיצוץ
איך אפשר להתייחס ל compass ברצינות אחרי הדברים שהוא כותב חח
אנונימי
לפעמים אני פשוט חושב שכמה מהדתיים פה מטרילים מרוב שהם אומרים דברים שנוגדים דברים בסיסיים (כמו שהמפץ הגדול פיצוץ).
אני? גם השאר מתנהגים בסדר אם יש כבוד הדדי
נתקלתי דווקא בהפך, הרוב כן מכבדים
יש לכל מיני משתמשים אתאיסטים לבין משתמשים דתיים אישיו מסוים, לא שזו בעיה של האתאיסטים אלא של שני הצדדים, שני הצדדים לא מתחברים אחד עם השני אז כן יהיו משתמשים מסוימים משני הצדדים שיזרקו עקיצות פה ושם
יש לכל מיני משתמשים אתאיסטים לבין משתמשים דתיים אישיו מסוים, לא שזו בעיה של האתאיסטים אלא של שני הצדדים, שני הצדדים לא מתחברים אחד עם השני אז כן יהיו משתמשים מסוימים משני הצדדים שיזרקו עקיצות פה ושם
באותו הנושא: