7 תשובות
היא יפה
אבל פעם אמרו לי שהיא על ניתוחים..
אז כאילו אם זה נכון אז הניתוחים מוצלחים
ויש אשכרה אנשים שקוראים לאנשים אחרים יצורים בגלל שיש להם דעה אחרת משלהם על יוצר/ת מוזיקה?
4AM
לא אוהבת אותה ככ
אבל מקבלת את אלה שכן
אין לי משהו נגדה
מן הסתם שיאמרו
את לא יכולה לצפות מכל העולם שיהיה לו את אותו טעם במראה של אנשים.
לא כל בן אדם חושב שהיא יפה וזכותו מי אמר שלכולם אמור להיות אותו הטעם
היא מכוערת וחסרת כישרון
אנונימי
היא יפה רצח נשבע לא מבין איך אומרים שלא
אנונימי