4 תשובות
איזה אסור בראש שלך
זה רצון מאוד טבעי ולגיטימי, כנל רגישות.. זה שאתה גבר לא אומר שאתה צריך להביע פחות רגש ברור שאפשר להיות רגיש. רצוי. זה מה שאנושיים עושים.
דברים טובים, בין היתר אהבה, באים כשהכי לא מצפים להם, מה שהופך את זה ליותר מרגש.. אז אם אתה רוצה לשמוע את דעתי - לא לחפש ולרדוף אחר זה יותר מדי, אבל אתה כן יכול לזמן את זה. אני מאמינה שאם אנחנו מתרגלים לעצמינו את הלחיות בידיעה שדבר מסויים מתישהו יקרה, להאמין בזה, להיות בטוחים בכך, זה משודר החוצה לסביבה באנרגיה וזה מושך אלינו את האנשים שאנחנו רוצים שיהיו בתוך החיים שלנו. וזה יגיע יום אחד בטוח, התחושה הזאת עוד תהיה בתוככך.
אנונימי
זה לגיטימי וזה משהו שאני הרגשתי בעבר
בלב שלם אני יכולה להגיד את זה
גם גברים רגישים אתה לא רובוט ומותר לך להיות רגיש, כמובן אם זה כבר הופך ליותר מדי זה לא טוב אבל מותר להיות רגישים במידה מסויימת וזה אפילו טוב לזוגיות, ואתה כן יכול להרגיש ככה אם תמצא מישהי שתאהב אותך ואתה תאהב אותה בחזרה וכל מה שאתה צריך לעשות זה לפתח שיחות עם בנות שאתה מעוניין להיות איתן בקשר ולדבר איתן באותה צורה שהיית מדבר עם מישהו/י מהמשפחה שלך (לדוגמא אמא, אבא, אח, אחות וכו) בצורה רגוע ובלי לחץ וזה יראה להן שאתה בטוח בעצמך ושאתה מסוגל להיכנס לזוגיות ולהיות רגיש זה בסדר.
זה הכי לגיטימי להרגיש את זה כשאתה אוהב מישהי, מי אמר לך שזה שאתה גבר אתה לא יכול להרגיש אהבה? לא נכון בכלל.
ככה זוגות שאוהבים אחד את השני מרגישים