5 תשובות
לגיטמי לגמרי אבל הכל טוב אין לך מה עוד לחשוב על זה, החזרת לה ועוד יותר הכל בסדר!
אנונימית
הכל בסדר.
זאת אמא שלך והחזרת לה אפילו יותר ממה שהיית צריכה, אני בטוחה שהיא לא כועסת וזה היה בטעות אז אל תדאגי באמת זה שטויות
זאת אמא שלך והחזרת לה אפילו יותר ממה שהיית צריכה, אני בטוחה שהיא לא כועסת וזה היה בטעות אז אל תדאגי באמת זה שטויות
זה הגיוני להרגיש רע אבל בכל זאת החזרת לה את הכסף ולא קרה משהו מיוחד פשוט תבקשי אם את רוצה עוד פעם סליחה וזהו זה כבר יעבור
אם לא היית מחזירה לה לגיטימי שהיית מרגישה רע , אבל את כן , ויפה שעשית את זה
כל הכבוד לך! אם בא לך את יכולה להגיד לאמא שלך שזה היה בטעות ולהתנצל שוב, יכול ליהיות שזה יעזור לך להשתחרר מזה
באותו הנושא: