9 תשובות
אם לא תגידי לה תתני לה הרגשה שזה בסדר, ולא זה לא נובע מקמצנות אלא מחזירות.
אני יכולה להתחבר למישהי ברמה של חברה לחיים,אבל עדיין מתוך נימוס לא אפתח לה תמקרר ואקח מה שבאלי בלי לשאול.

תגידי לה על זה משהו זה באמת לא יפה.
אני חושבת שזה תלוי מאוד בטיב היחסים בינכם - במידה שגם את יכולה ללכת לבית שלה ולקחת דברים מהמקרר בלי רשות אז כן - במידה שאין הדדיון אז לא
מה פתאום קמצנות
ואם כבר מתוך כבוד היא צריכה לראות שאין לך הרבה אוכל גם ככה ולא לקחת את החתיכה האחרונה
שואל השאלה:
לא הייתי אף פעם בבית שלה כי היא אף פעם לא הזמינה אותי
ניתוק קשר רצוי
תעיפי אותה קיבינימט
מבין אותך:) היא לא מודעת למצב וזה סיטואציה מביכה. פשוט פחות תזמיני אותה
מה קמצנית אחותי זה הבית שלך ואת גפ ככה אומרת שבקושי יש לך כסף אז מי היא בכלל שתאכל בבית
לגטימי אין לך ככ כסף לתת ואת קורעת את עצמך בשבילך