15 תשובות
ממש לא
שפה קשה ממש
לא הבנתי כלום ואני גדלתי בבית שדיברו רוסית כל הזמן
אנונימית
קשה רצח
שואל השאלה:
אין לי ממש סיבה ללמוד רוסית, פשוט זה יחסית נפוץ בישראל ואולי זה יעזור לי פה ושם
אני כבר לומד ספרדית אבל לאחרונה אין לי כל כך מוטיבציה אז אני חושב אולי להחליף שפה אז אני מתלבט בין רוסית, צרפתית וגרמנית
רוסית זה הכי קשה מביניהם אבל גם הכי יועיל לי, צרפתית וגרמנית זה פשוט נפוץ באירופה ואם לטייל אני רוצה לטייל בעיקר באירופה
אנונימי
כל השפות האלה מיותרות
אלא אם אתה רוצה לכיף פשוט
שואל השאלה:
אף שפה לא מיותרת ללמידה, פשוט השאלה היא מה יותר כדאי
אנונימי
תלמד גרמנית
זה כיף לדעת גרמנית
ערבית הכי שימושי
אחרי זה ספרדית
אבל הכל מיותר חדמשמעית
אני יודעת רוסית וזה דיי קשה למרות שלמדתי לקרוא לבד כבר בגיל קטן אבל כן אפשר
זאת שפה יפה
למה לא
אם את לומדת שפה כדי שאולי זה יועיל יום אחד זה כבר אומר שכנראה תכשלי בללמוד אותה.
לומדים שפה כי היא באמת מעניינת אותך ואת אוהבת אותה אחרת לא תהיה לך מספיק מוטיבציה להמשיך.
אם זה המצב בטח למה לא! אם לא אז רדי מהרעיון חבל על הזמן שתבזבזי
לא, חרא שפה
אני שומעת אותה מאז שנולדתי ואני יודעת רק לקלל ולהגיד חארשו
שפה לא מובנת סתם כאב ראש