10 תשובות
כן
לא רוסית זה שפה של שיכורים
אנונימי
כן, אני בעצמי יודעת וזה ממש אחלה של שפה
לא הכי שימושי
אבל אם את רוצה בכיף.
ממליצה לך להשקיע יותר בערבית או אנגלית, הן שפות שיותר ישמשו אותך.
אבל אם את רוצה בכיף.
ממליצה לך להשקיע יותר בערבית או אנגלית, הן שפות שיותר ישמשו אותך.
אנונימית
איך אנשים לוקחים הכל פה ברצינות אמרתי את זה בצחוק לדעתי תלמד
אנונימי
בארץ אנגלית וערבית יעזרו לך יותר אבל כל שפה שיודעים זה בונוס :)
למה לא
כן שפה שימושית
זה לא כל כך שימושי אבל אם את רוצה בהצלחה
באותו הנושא: