11 תשובות
כן, כדאי לך אני בעצמי רוסיה והרוסית שלי לא משהו ואני קצת מתחרטת שלא למדתי יותר.
רק קחי בחשבון, זו שפה מאוד קשה.
רק קחי בחשבון, זו שפה מאוד קשה.
כן
ילד בכיתה שלי גם לומד והוא מבין ומדבר די טוב (רק הדקדוק שלו לא משהו כי זה באמת קשה ברוסית)
אם יש לך זמן כוח ורצון- לכי על זה
תמיד טוב לדעת עוד שפה
וזה שווה לדעת רוסית כי יש לא מעט דוברי רוסית בארץ ובעולם
ילד בכיתה שלי גם לומד והוא מבין ומדבר די טוב (רק הדקדוק שלו לא משהו כי זה באמת קשה ברוסית)
אם יש לך זמן כוח ורצון- לכי על זה
תמיד טוב לדעת עוד שפה
וזה שווה לדעת רוסית כי יש לא מעט דוברי רוסית בארץ ובעולם
כן בטח תלמדי וכל מי שאומר שהיא קשה הכל אפשרי עם התמדה גם סינית
לא, השפה תהיה לא שימושית בעוד כמה שנים עם הסנקציות. את שומעת את זה ממישהי שדוברת רוסית
השפה הגרמנית נעלמה מהעולם והתאדה מאז מלחמת העולם השנייה בגלל הסנקציות.. לא יודעת
בכללי ללמוד שפה זה טוב ובטח שרוסית יש לזה תועלת
בכללי ללמוד שפה זה טוב ובטח שרוסית יש לזה תועלת
חחח אל תשווי בכלל את רוסיה לגרמניה, שמיים וארץ
בטח תמיד טוב לדעת עוד שפה, לפחות לנסות
זו שפה קשה אם לא למדת את זה מילדות אין לך ממש מה לנסות ללמוד אותה עכשיו
אנונימית
כן תלמדי
גם אני רציתי כי אמא שלי רוסייה
אבל זה קשה ואני מעדיפה שפה כמו ספרדית
אבל זה קשה ואני מעדיפה שפה כמו ספרדית
באותו הנושא: