5 תשובות
למה אי אפשר לתת ציונים?
אנונימי
למה שלא יהיה אפשר לתת לכם ציונים?
אצלי לא אמרו כלום על זה
אצלי לא אמרו כלום על זה
שואל השאלה:
בגלל ארגון המורים, זה רק לתיכונים.
בגלל ארגון המורים, זה רק לתיכונים.
אנונימית
כבר אפשר להביא ציונים
שואל השאלה:
אי אפשר, נותנים רק ציונים של בגרויות ומתכונות.
אי אפשר, נותנים רק ציונים של בגרויות ומתכונות.
אנונימית
באותו הנושא: