5 תשובות
יש כאלה שזה מבאס אותם, אל תשפטי:/
יש לה סטנדרטים יותר גבוהים, ו73 זה לא בהכרח ציון שהיא תאהב
למשל ההורים שלי כל הזמן אמרו לי שמתחת ל85 זה כישלון, אז כאילו מנטליות משתנה
כי יש כאלו שרגילים לקבל צינים ממש גבוהים וזה מבאס אותם שהם יורדים למשל מ90 ל70
שואל השאלה:
אהה הבנתי
אנונימית
ילדה מהכיתה שלי קיבלה 92 והתחילה להתבכיין שזה ציון גרוע ושהיא ציפתה ל100 כאילו חייםם
אנונימית