הציונים שלי גרועים בגלל שהתאהבתי בילד מהכיתה שלי (כנסו)
היינו ביחד חצי שנה כי הייתי מאוהבת בו אז עשיתי את הצעד הזה והוא התאהב בי בחזרה.. רבנו ונפרדנו ועכשיו אני לא מצליחה להתרכז כי הוא יושב לידי ותמיד נותנים לנו משימות ביחד (לא מעברים מקום אצלנו) מה לעשות?