4 תשובות
רואים שיפור ממש לקראת סוף הטיפול
אני סך הכל לקחתי 4 חודשים וראיתי שיפור בתחילת החודש הרביעי (כאילו ממש חודש לפני שסיימתי את הטיפול)
בהתחלה זה באמת מחמיר כי הראקוטן מנקה את העור מבפנים, מהשכבות העמוקות יותר של העור, כל מה שיוצא לך עכשיו זה לא חדש זה כבר היה לך בתוך העור עכשיו זה פשוט יוצא ונראה לעין אז זה בסדר אל תילחצי❤
אני סך הכל לקחתי 4 חודשים וראיתי שיפור בתחילת החודש הרביעי (כאילו ממש חודש לפני שסיימתי את הטיפול)
בהתחלה זה באמת מחמיר כי הראקוטן מנקה את העור מבפנים, מהשכבות העמוקות יותר של העור, כל מה שיוצא לך עכשיו זה לא חדש זה כבר היה לך בתוך העור עכשיו זה פשוט יוצא ונראה לעין אז זה בסדר אל תילחצי❤
אצלי זה קרה תוך חודש ןמשהו
שואל השאלה:
ומתי רואים שיפור ??
ומתי רואים שיפור ??
אנונימית
בהתחלה זה מחמיר כי זה מוציא את כל הפצעים החוצה ואז זה מרפא אותם
באותו הנושא: