7 תשובות
שואל השאלה:
במבה אומרים שזה ממש לא גרוע..
במבה אומרים שזה ממש לא גרוע..
ברור, כל מאכל שעתיר בשומן יכול להחמיר.
שואל השאלה:
במבה יש הרבה שומן?לא נראה לי
במבה יש הרבה שומן?לא נראה לי
שוקולד הוא עתיר בשומן לכן יכול לצאת לך הרבה פצעונים, כי הפנים נהיות שומניות.
שואל השאלה:
טוב ילד סתום תפה יא מפגר
טוב ילד סתום תפה יא מפגר
שואל השאלה:
ובמבה?
ובמבה?
לא יודעת אם זה הוכח מדעית.. בכל מקרה אם אכלת משהו שומני ואז נגעת בפנים זה יכול לסתום נקבוביות וליצור חצ'קונים
באותו הנושא: