6 תשובות
ללכת לרופא שהמליץ לבדוק
גם אני השתמשתי ולא עבד, זה לא עובד על כולם.

בהצלחה.
חכי יש לך עוד קצת זמן
אני לקחתי 8 חודשים וראיתי שיפור אולי אחרי איזה 4 חודשים איתו
זה תקין, בהתחלה זה מחמיר והכל יוצא כביכול ואז אחרי איזה חודש תראי שינויים רק אחרי שלושה חודשים
בהתחלה אין שינוי, אחרכך מתחיל להחמיר ממש ואז יורד לאט לאט.
בהצלחה
דרך אגב אני הייתי חייבת להפסיק עם זה אחרי כמה חודשים עקב תופעת לוואי שהתפתחה אצלי מהתרופה. כשהפסקתי עדיין היו חצ'קונים אבל הם דעכו גם בערך באותו קצב, כנראה שהתרופה עדיין השפיעה גם אחרי
באותו הנושא: