11 תשובות
דמוקרטיה בארץ ישראל לא על ארץ ישראל
לאסור דגל שמסמל התנגדות מזויינת לקיום של מדינת ישראל? אני לא חושב שבאמריקה מניפים דגלים של בריה"מ הסובייטית ברחובות, או של ארגוני טרור, אין שום סיבה שיניפו דגל כזה שכל המטרה שלו זה להתנגד לקיום שלנו פה.
חוק מזעזע. פוגע בחופש הביטוי של אזרחי המדינה. אין ספק שדגל פלסטין הוא אמצעי ההזדהות של קבוצה מסויימת במדינה.
חוק מעולה
ולא, זה לא נוגד כלום
להניף דגל פלסטין זה להניף דגל טרור, טרוריסטים משתמשים בדגל הזה בתור תירוץ בשביל פיגועים
כמו במדינות אחרות לעודד טרור זה אסור כולל הנפות דגלים אז לא לא רואה שום סיבה שזה לא יהיה גם פה
ולא, זה לא נוגד כלום
להניף דגל פלסטין זה להניף דגל טרור, טרוריסטים משתמשים בדגל הזה בתור תירוץ בשביל פיגועים
כמו במדינות אחרות לעודד טרור זה אסור כולל הנפות דגלים אז לא לא רואה שום סיבה שזה לא יהיה גם פה
זה כן.
דיקטטורה.
וכן,פוגע בחופש הביטוי
וכן,פוגע בחופש הביטוי
אנונימית
כן זה נוגד
^זה לא דגל טרור,
דגל אשף הוא דגלם של הפלסטינים.
לא של מחבלים עם דם על הידיים.
תלמדו להבדיל
דגל אשף הוא דגלם של הפלסטינים.
לא של מחבלים עם דם על הידיים.
תלמדו להבדיל
^^*נסכם את זה ככה, לדוגמא,דגל ישראל-מסמל את עם ישראל/מדינת ישראל
דגל פלסטין-מסמל את עם הפלסטיני/הרשות הפלסטינית כי בנתיים אין להם מדינה.
אין שום קשר לנאצים במקרה הזה.
-למה אתה חושב שאני מעוניינת בדו קיום?שני עמים במדינה אחת זה אסון. זה פשוט לא עובד ואפשר גם לראות זאת.
-והפתרון של הממשלה הנוכחית כולל אותם?ממש לא.
-זה שאדם מניף את הדגל זה לא מחייב שהוא תומך טרור,נגד המדינה ועוד
דגל פלסטין-מסמל את עם הפלסטיני/הרשות הפלסטינית כי בנתיים אין להם מדינה.
אין שום קשר לנאצים במקרה הזה.
-למה אתה חושב שאני מעוניינת בדו קיום?שני עמים במדינה אחת זה אסון. זה פשוט לא עובד ואפשר גם לראות זאת.
-והפתרון של הממשלה הנוכחית כולל אותם?ממש לא.
-זה שאדם מניף את הדגל זה לא מחייב שהוא תומך טרור,נגד המדינה ועוד
כמובן שיש פלסטינים שלוקחים את הדגל למקום של תמיכה בטרור,כל אחד יכול לקחת אותו למקום שונה..ותאמת בשאלה הזו זה לא משנה מה הדגל מסמל בשביל הערבים,שואל השאלה שאל על כאן..
חוק טוב כי הם פועלים נגד ישראל זה כמו להניף דגל נאצי
באותו הנושא: