6 תשובות
אני לא מקנאה
אנונימית
לא מקנאה
לא ממש אכפת לי שלאחרים יש אחים אם להגיד לך תאמת
לא ממש אכפת לי שלאחרים יש אחים אם להגיד לך תאמת
אני לא מקנא
נזכרת שלמרות שאחים יכול להיות כיף ולא בודד אני אחת שאוהבת את השקט שלה ואת הספייס שלה
ולהיות הילדה האהובה
ולהיות הילדה האהובה
אנונימית
שואל השאלה:
כל הכבד לכם איך זה שאתם לא מקנאים?
כל הכבד לכם איך זה שאתם לא מקנאים?
אנונימית
כל אחד חי ורגיל למשהו אחר יש כאלה שמקנאים בילדים יחידים
באותו הנושא: