8 תשובות
ממליץ לך למחוק את המשפט האחרון.
ולשאלה: תזכרי שאת הענקת לה את החיים ההכי טובים שהיא יכלה לקבל.
ולשאלה: תזכרי שאת הענקת לה את החיים ההכי טובים שהיא יכלה לקבל.
אנונימי
שואל השאלה:
מה הבעיה במשפט האחרון לא הבנתי??
מה הבעיה במשפט האחרון לא הבנתי??
אנונימית
המשפט האחרון די מזלזל בחיים של הכלבה שלך, ואת מתייחסת למספר ולא לחיים שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
איזה משפט מה אמרתי ואיך זה מזלזל סליחה אבל אני באמת לא מבינה
איזה משפט מה אמרתי ואיך זה מזלזל סליחה אבל אני באמת לא מבינה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בקטע כזה יש לי פשוט ארבעה כלבים וממש קשה לי להתרגל לעובדה שעכשיו איבדתי כלבה ופתאום אין אותה כנראה לא כתבתי בצורה מובנת
זה לא בקטע כזה יש לי פשוט ארבעה כלבים וממש קשה לי להתרגל לעובדה שעכשיו איבדתי כלבה ופתאום אין אותה כנראה לא כתבתי בצורה מובנת
אנונימית
^^^אמרת יש לי 3 ולא 4 אוף
זה נשמע כאילו פשוט אכפת לך שיש לך פחות אבל פחות אכפת לך מזה שהיו צריכים להרדים אותה...
זה נשמע כאילו פשוט אכפת לך שיש לך פחות אבל פחות אכפת לך מזה שהיו צריכים להרדים אותה...
שואל השאלה:
אז ממש לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שקשה לי בלעדיה אני חושבת שזה טוב שהרדימו אותה כי מאוד סבלה ועכשיו טוב לה אבל קשה לי בלעדיה כי אני רגילה אליה ואני מרגישה את החוסר שלה
אז ממש לא התכוונתי לזה התכוונתי לזה שקשה לי בלעדיה אני חושבת שזה טוב שהרדימו אותה כי מאוד סבלה ועכשיו טוב לה אבל קשה לי בלעדיה כי אני רגילה אליה ואני מרגישה את החוסר שלה
אנונימית
שחררו ממנה עם המשפט האחרון הוא בסדר גמור, היא בסך הכל רצתה לומר שחסר לה כלב שהיא אהבה ושהוא היה חלק מהמשפחה. במקום לתפוס אותה על קטנות אני ממליץ לכם להתחיל לענות פה על שאלות ולעודד אותה ולעזור לה.
בקשר לשאלה: זה החיים, ואין מה לעשות וצריך לומר תודה על כל מה שהיה ותחשבי על הצד החיובי שעכשיו היא כבר לא סובלת יותר וטוב לה. תתעודדי גם שזה לא היה מוות אכזרי וזה היה הרדמה
בקשר לשאלה: זה החיים, ואין מה לעשות וצריך לומר תודה על כל מה שהיה ותחשבי על הצד החיובי שעכשיו היא כבר לא סובלת יותר וטוב לה. תתעודדי גם שזה לא היה מוות אכזרי וזה היה הרדמה
אנונימי
באותו הנושא: