5 תשובות
שואל השאלה:
יש מצב שנלך לשם מחר תלוי מה היה מצב הכלבה ומה סבתא שלי תחלט אבל אני אפילו לא יודעת איך ניקח לשם את הכלבה היא לא תוכל ללכת ברגל אני גם לא חושבת שהיא תוכל באוטובוס היא כלבה גדולה אי אפשר להרים אותה בידיים אין מישהו במשפחה עם אוטו ואלה שכן יש להם לא אוהבים כלבים ולא ירשו להכנס את הכלבה
יש מצב שנלך לשם מחר תלוי מה היה מצב הכלבה ומה סבתא שלי תחלט אבל אני אפילו לא יודעת איך ניקח לשם את הכלבה היא לא תוכל ללכת ברגל אני גם לא חושבת שהיא תוכל באוטובוס היא כלבה גדולה אי אפשר להרים אותה בידיים אין מישהו במשפחה עם אוטו ואלה שכן יש להם לא אוהבים כלבים ולא ירשו להכנס את הכלבה
אנונימית
תנסי לבקש מהוטרינר אולי הוא יכול לעזור לך
יש גם אמבולנס לחיות אז אולי הם יקחו אותה אליו
שתרגיש טוב הכלבה שלה
יש גם אמבולנס לחיות אז אולי הם יקחו אותה אליו
שתרגיש טוב הכלבה שלה
יש ארגונים בקבוצות פייסבוק שיכולים לעזור לך אם אין לך כסף לוטרינר. או להגיע אלייך ולקחת אותה לבדיקה. למה לא לערב את ההורים או אחים?
שואל השאלה:
הכל בסדר עם הכלבה סבתא שלי התקשרה בבוקר סבא שלי עזר לה המלונה היית רטובה והכלבה כנראה החליקה היא לא הצליחה לצאת כי צריך גם לרדת במדרגה מהמלונה הם עכשיו חסמו לה את הכניסה למלונה וסידרו לה מקום אחר לשינה
הכל בסדר עם הכלבה סבתא שלי התקשרה בבוקר סבא שלי עזר לה המלונה היית רטובה והכלבה כנראה החליקה היא לא הצליחה לצאת כי צריך גם לרדת במדרגה מהמלונה הם עכשיו חסמו לה את הכניסה למלונה וסידרו לה מקום אחר לשינה
אנונימית
לכו לורטירנר על תגמרו לה את הרגעים האחרונים של החיים שלה
באותו הנושא: