10 תשובות
שזה לא כזה רע ושתמיד אפשר לשפר
תראי לה שקיבלת 100
שזה קורה הרבה
ולא כולם מושלמים
ותגידי לה שקיבלת יותר נוראים ושזה בסדר וזה קורה לפעמים
שציון לא מראה עד כמה היא חכמה זה רק מראה עד כמה היא בקיעה בחומר
שזה בסדר ושהיא יכולה לבקש תיקון מבחן
שיהיו לה עוד הזמנויות לשפר ושזה קורה ושהכל יהיה בסדר וזה לא מגדיר אותה כי זה רק מספר וכאלה
שזה מעיד על הלמידה שלה ולא על היכולות שלה או החכמה שלה.
thv
כל הכבוד! ציפיתי ממך לפחות
שואל השאלה:
אני מקווה שאתה ציני^
אנונימית
תקוותך תואמת למציאות