8 תשובות
לדבר עם ההורים שלה
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לדבר עפ ההורים שלה.. הם לא יןדעים והם מעצבנים והיא יודעת את זה ואומרת כל הזמן שאם היא תגיד להם הם יכעסו עלייה ולא יתנו לה לצאת יותר
אנונימית
שואל השאלה:
וכאלה
אנונימית
לדבר עם היועצת של בית ספר
לשתף יועצת/עוסית שתפעל לזה שתקבל טיפול
שואל השאלה:
היא מסבירה לי מה קרה.. היא לא מקבלת טיפול כי ההורים שלה לא מאמינים לה, הלאה?
אנונימית
שואלים למה זה קרה, אם היא מקבלת טיפול
היא צריכה עזרה, ואני משער שאת לא אשת מקצוע.
תודיעי למבוגר רלוונטי, לפני שזה יהיה מאוחר מדי.
באותו הנושא: