2 תשובות
היא לידך?
פשוט לתמוך בא ואולי להעביר נושא
להיות איתה
פשוט לתמוך בא ואולי להעביר נושא
להיות איתה
עם היא לידך תחבקי אותה ותנסו ביחד להבין ממה זה נובע...
ועם היא בטלפון תרגיעי אותה ותגידי שהכל בסדר ושהכל היה בסדר ושאת תמיד איתה.
ועם היא בטלפון תרגיעי אותה ותגידי שהכל בסדר ושהכל היה בסדר ושאת תמיד איתה.
באותו הנושא: