התחברות הרשמה

זה בסדר אם אני אתכונן רציני רק מחר למתכונת פנימית בהיסטוריה?

אפשר להביא לזה את הספר וזה לא בפיקוח משרד החינוך כמו בבגרות חיצונית רגילה אבל זה עדיין סוג של מבחן פשוט היו מלא מבחנים בזמן האחרון ואני כבר לא מצליח להתרכז ולהביא את עצמי ללמוד ברצינות
27 במאי 2023, 20:14
היסטוריהכיתה יבבגרות פנימיתמבחניםסיכומים    
תשובה אחת
כן זה בסדר
I
It's happening again
באותו הנושא:
יום אחד ללמוד למתכונת *שנייה* במתמטיקה זה בסדר?
לדעתכם זה בסדר אם אני אפסיד יום לימודים אחד כדי ללמוד למתכונת?
זה בסדר אם אתכונן למבחן שלי שהוא מחר בשעה חמש ככה?
לגשת על ציון 78 במתכונת במודל C ב4 יחידות זה בסדר?
זה בסדר להתחיל ללמוד למתכונת בהיסטוריה 3 ימים לפני?
יש לי מחר מיצב בעברית זה בסדר אם אני אתכונן רק בשבע בערב?
רק לראות סרטונים של דרך של תשובה לשאלות במתמטיקה זה בסדר ללמוד למתכונת?
85 מתכונת בהיסטוריה זה בסדר ?
אם אני אשן עכשיו שעה ואז אקום ואתכונן למבחן זה בסדר?
בר אילנית, אם אתכונן לבגרות במתמטיקה(שני השאלונים ברביעי הקרוב) מיום ראשון בצהריים
זה בסדר לבןא למתכונת עם חולצה שהיא לא של בצפר?