התחברות
הרשמה
אם אני אשן עכשיו שעה ואז אקום ואתכונן למבחן זה בסדר?
16 בינואר 2022, 14:58
שינה
עייפות
זמן
לימוד למבחן
להתכונן
5 תשובות
לא
!
!.!.
כן
א
אני בסדר, העולם דפוק (בן)
כן בטח
Y
YaSen
כן
ב
בובננה
כןן
ה
הרוב טוב והרוב קובע
באותו הנושא:
זה בסדר אם אתכונן למבחן שלי שהוא מחר בשעה חמש ככה?
אבא שלי רוצה שאני אקום מחר ב9:30 ואלך לישון עכשיו.
אם אני אלך לישון עכשיו אני אקום בבוקר?
אם אני אלך לישון עכשיו באיזה שעה אני אקום?
מה כדאי לי? לאכול עכשיו חטיפים או בזמן שאני אתכונן למבחן?
ללכת לישון עכשיו ולקום עוד 4 שעות ואני בספק אם אני אקום או לא לישון בכלל?
אם אני הולכת לישון עכשיו יש סיכוי שאני אקום ב6 בבוקר?
ללכת לישון עכשיו ואני כנראה אקום בחמש ואתבונן עוד או להתכונן למבחן שיש לי מחר עכשיו כשאני עייפה וללכת לישון באחת? תיאור
שמתי עכשיו טמפון זה בסדר שאני אלך לישון ואקום ב7 כזה?
יש לי מחר מיצב בעברית זה בסדר אם אני אתכונן רק בשבע בערב?
שמתי שעון מעורר ל5 כדי להתעורר ללמןד למבחן, איך לןןדא שאני באמת אקום ולא אמשיך לישון?