11 תשובות
מעולה.
כן.
כן.
זה מעולה
אנונימית
רציתי יותר מ60...
קיבלתי 57 תתנחמי .
זה מעולה!!
אימלה זה ממש טוב

כל עוד זה מעל 55 הכל טוב
זה לא בסדר













זה מעולה!!! וכן מה לעשות, לפעמים מקבלים פחות ממה שמצפים, אבל בבגרות את תשפרי, אני מאמין בך!
שואל השאלה:
תודה חבריה
אנונימית